L - Fredag

Jag är väldigt trött nu efter en väldigt lång skoldag. Jag var i skolan runt klockan sju som Sophie sa så vet ni nog det mesta. I korta drag i alla fall. Själva Lucia föreställningarna var rolig men jobbigt att stå upp med massa ljus runt än som tar ens syre.

Fysik provet gick bättre än väntat, jag svarade och gjorde uträkningar på allt så jag kan ju få poäng även om svaret är fel men jag har rätt på uträkningarna.

Nu ska lag vila lite och sen städa och duscha innan jag listar ut vad som händer ikväll. Sen måste jag bara skriva med stora bokstäver INGET PLUGG KVAR!!!!!!! (förutom att vi säkert får läxa i spanska, men annars så!)

Puss

söta små Kommentarer
Postat av: Lisa

Svar: åh, vad jobbigt :< hoppas det blir bättre snart söta du! <3

2008-12-12 @ 20:00:25
URL: http://llisabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0