L fjärde advent

Jag var som sagt med Anna på stan idag och handlade mina första julklappar för i år, blev två julklappar handlade till mamma och två till pappa. Tur att de hade skrivit önskelistor annars vet jag katsingen om jag hade vetat vad jag skulle handla. Har väl sisådär en eller två klappar kvar, de andra får de andra köpa. Pappa ville även köpa en parfym till mig och jag får välja vilken, åh jag älskar parfymer och en tjugonde parfym skader väl aldrig, haha.

Efter stan så har jag lagat julgodis med mamma med julmusik kommande ur högtalarna. Det är bara jul en gång om året och ja, då måste man väl lyssna på lite musik.

Nej nu ska jag sätta mig på golvet och slå in klapparna, tror jag ska göra en AnnaLovisaAlicia inslaggning. Stackars mina föräldrar de kommer aldrig få upp sina pressenter. haha.

Puss!


söta små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0