L - eftermiddag

Ibland undrar jag vad jag gör om dagarna. Nu förtiden är knappt någon människa hemma så det jag gör är att jag sitter i min fåtölj med datan på bordet framför och radion på högsta volym. Ibland får jag ryck och reser mig upp och dansar runt som en galning vilket ungefär är dagens motion. Sen om jag har tur går jag ut på kvällarna och när jag kommer hem igen sitter jag vid datan igen med radion på lägre volym till typ 2 eller 3 tiden på natten då jag går och lägger mig och går upp sen igen någon gång mellan elva och tolv, hej enformigt liv säger jag bara. Jag är i alla fall stolt över mig själv att jag får på mig kläder, duschar, sminkar mig och även äter mat.

Som tur är åker jag till Mallorca på söndag och då blir livet enformigt på ett annat sätt, ett varmt och skönt sätt med sol och bad och självklart mat, har man all inclusive så har man . Vi ska även någon gång in till Palma och shoppa, träffa våra familje kompisar som också ska dit och kolla på se värdigheter. Åh, vad jag längtar.

Nu har jag säkert tråkat ut alla våra läsare, haha. Nu tänker jag dansa till Amy diamond som är vad som spelas på radion, varför spotify vill du inte funka som jag vill ? Lite bättre musik nu Pink, woho.


söta små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0