Shopping !

    


Då var man helt vaccinerad mot hepatit A & B. Efter besöket på sjuhhuset skulle vi ta tunnelbanan till söder men det var såklart stopp i tunnelbanan så vi fick istället åka en fullproppad buss då inte en enda tunnelbana gick. Tillslut kom i fram till provskor och jag hittade så många skor jag ville ha men fick bara köpa två. (Tog bara bild på de ena då mamma har gömt de andraför pappa, ahah)

Nu ligger jag och kollar på tv med en godispåse och tycker synd om mig själv. Vill vara frisk nuuuuuuuuu. Nu ska jag vila lite men räkn med mer inlägg från mig idag.

 


söta små Kommentarer
Postat av: Ellen

Här hemma gömmer vi mobil räkningen för pappa ist

2009-09-05 @ 17:10:03
URL: http://ellennljungqvist.blogg.se/
Postat av: emma ♡

ja, det har verkligen inte varit det lättaste! men nu när jag har gjort det känns det otroligt skönt :) fina saker du hittade!

2009-09-05 @ 18:46:13
URL: http://emmasgarderober.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0