Onsdag


Onsdag idag och det är bara två dagar kvar av denna skolvecka, tiden går fort! I alla fall så började skoldagen på Raoul Wallenbergs torg där vi skulle kolla på en utställning om naturparker i Sverige, det hade varit roligare om det inte hade regnat ute. Efter det hade vi idrott då vi var till och börja med i gymmets konditions rum för att lära oss hur mycket man ska anstränga sig för att komma upp i en viss puls.
Efter det hade vi spanska med en diagnos, usch säger jag bara. Tycker att Eva Wallander borde lärt mig vad preterium är men icke sa nicke.

Sen hade vi företagsekonomi följt av engelska. Efter det var dagen slut och det var att sätta sig på bussen och åka hem för att sätta igång med pluggandet. Så nu sitter jag här och försöker skriva min nyhetsbevakning till imorgon men jag är för trött för att orka göra klart den sen orkar jag inte träna heller men jag gör det i alla fall.

Som tur är börjar jag inte fören halv tolv imorgon vilket gör att jag kan åtminstånde sova till nio eller något i den stilen.



Nu ska jag fortsätta skriva min nyhetsbevakning om bränderna i Göteborg och Uppsala. Puss och kram

söta små Kommentarer
Postat av: Anonym

nice blogg :D

2009-09-02 @ 18:51:31
URL: http://aaahna.blogg.se/
Postat av: FEBB

haha :D, och ja veckan går verkligen snabbt! och va duktig du är som pluggar. ska också börja nu! , och va skönt att börja så sent, gör du alltid det på torsdagar?

2009-09-02 @ 21:08:11
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: frida

fin blogg:) kika in:)

www.fridasophie.blogg.se

2009-09-03 @ 22:32:54

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0