L - Lördag


Denna lördag har jag verklien inte orkat göra något speciellt utan har mest suttit och kollat på MTV. Men sen kom jag på att jag kan renskriva lite på So:n som ska vara inne på måndag och även redovisas då så att jag slipper göra allt imorgon kväll för att jag ska till IKEA och barkaby outlet imorgon. Ska sedan renskriva svenskan och fixa bilder innan jag klipper ut de och sätter upp på en plansh.
Känns lite annorlunda att plugga på en lördag men det känns skönt att få allt gjort så man slipper känna stressen bara några timmar innan de ska in. Det leder även till att man inte är nöjd över ens jobb.

Nu ska jag fortsätta skriva innan jag drar med mamma till McDonalds för pappa har inte orkat göra någon lunch till mig.  xoxo

söta små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0