L - Good morning

God morgon våra söta läsare!
Klockan är tjugo i tolv och jag ligger fortfarande och drar mig i sängen, orkar seriöst inte resa mig upp. Igår blev det inte mycket blogg för min el var helt enkelt för trött. På stan igår köpte jag ett par klackskor på H&M som jag letat efter ett tag, visar bilden sen. Kanske ska jag ha de på vårfesten, är så förbaskat kort gemfört med alla andra.

Idag blir det nog stan med mamma när hon sprungit klart. Ska kanske köpa en klänning till vårfesten men jag väljer just nu mellan två olika vilket gör det svårt. Sen så finns den ena bara på nelly.com eller ja den fanns på topshop i största storleken. Men vi får se hur det blir.

Nu ska jag nog bädda sängen, duktiga jag.


söta små Kommentarer
Postat av: embla

sv:Kul, såg du mig där inne då?

2009-05-17 @ 19:08:19
URL: http://emblalouise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0