S - Onsadag

God eftermiddag allihopa.

Jag kom nästan försent imorse, dagen var i helhet seg , jag fick VG på mitt fysik prov och jag har ingen ork eller lust att plugga, Jag har nämligen skjutit upp mina läxor över lovet och hela denna vecka så jag borde egentligen spendera all min tid med läxorna eftersom jag behöver höja mina betyg lite, om jag ska vara säker på att komma in på den skolan där jag vill gå.

P.s Jag tror att jag har stukat min fot, jag kan nämligen inte gå på den utan att det gör ont. Jag vet inte vad jag ska göra!

söta små Kommentarer
Postat av: mathilda

usch, tråkigt med foten. linda den hårt med en gasbinda! det brukar hjälpa!:)

2009-03-04 @ 17:15:56
URL: http://mathildasspot.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Svar: vi kan prenumera på varandra jag lägger till dig nu lägg till mig med =)

2009-03-05 @ 20:13:30
URL: http://steffiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0