L - Torsdag

Nu har jag varit hemma i nästan en timme. För jag hade nationella prov i svenska idag efter skoltid vilket gjorde att jag fick stanna kvar längre. Annars har skoldagen flutit på bra. Idrotten var en kul lektion när killarna tyckte vi skulle köra paintball fast med mjukbollar. Så vi byggde upp en bana, dvs vi satte ut massa saker så man kunde gömma sig bakom för att inte bli träffade av bollen. Men i början ville inga tjejer vara med eller vi var två stycken som ville vara med men tillslut var de andra tjejerna tvungna att vara med och jag tyckte det var riktigt roligt. Jag klarade att springa för bi alla utan att bli träffade 4 gånger, haha.
Vi fick även reda på att vår SO inlämning är flyttade till på måndag och så röstade fram vårt matteprov en vecka vilket betyder att jag inte har något jag behöver egentligen inte sitta och rå plugga som jag trodde jag skulle behöva göra idag. Men jag tänker ändå göra lite so, engelska och kanske lite teknik.

Nu ska jag kolla på TV och sen när mamma är hemma ska jag baka amerikanska muffins, mums. Kiss

söta små Kommentarer
Postat av: Peellan

SV: haaha tack :)

Sådär, trött och lite deppig men annars okej. Din dag då?

2009-03-05 @ 21:18:46
URL: http://peelllaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0