L - Söndag

Det är redan söndag och min dag är fullproppad från kl 10 till ja det vet jag inte än. Dagen börjar som alla andra söndagar med handbollsskolans träning mellan 10 och 12. Efter den ska jag möta upp min pappa som har ordagrant tvingat med mig på en fotbollsmatch bara för det är mitt lag mot hans och jag tror inte han vill gå själv. Jag envisades om att jag måste plugga men det godtogs inte som en ursäkt utan imorgon kl 13 ska jag se Djurgården mot IFK Norrköping på Stadshagens IP.

När matchen är slut är det raka vägen hem för att skriva klart historiearbetet och engelska redovisningen. Sen så klart är det mitt favoritprogram på TV som inte får missas.

Nu ska jag skriva lite till om jag kommer på vad jag ska skriva innan jag lägger mig ner för att sova.

Hugs and Kisses

söta små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0