L - Första mars

Idag är det första mars vilket borde betydda att våren är på väg eller hur? Men min mamma tjatar om att det kan snö och vara sånt här väder in i april. Även fast vädret var bra idag vill jag ha värme. Dagen brjade med handbollsskolans träning som gick bra, vi hade både killarna och tjejerna i samma träning eftersom de har varit sportlov viste vi inte hur många som var hemma och kunde komma men det gick i alla fall bra. Efter det var det tänkt att jag skulle plugga, det jag tänkt göra hela veckan men aldrig blivit av och det blev det inte denna gång heller istället åkte jag ner till Hötorget och mötte upp Sophie som är ute efter en ny mobil. När vi hade kollat klart på mobiler så träffade vi Amanda och gick till Espresso House och jag köpte en Chai latte sen satte vi oss ute och njöt av solen. Sen åkte vi hem. Nu sitter jag i min säng och borde skriva min engelska redovisning men jag har ingen anning om vad jag ska skriva. Det jag vet är att jag ska skriva om Ringo Starr, men vad om honom? De tio största beatles låtarna, och vilka är de, jag är inget Beatles fan jag var inte ens född när de var stora och sen ska jag även skriva ett avslut och det ska innehålla? Men jag får inte tag på någon i min grupp och detta ska vara klart imorgon, hur ska det här sluta?
Let it be - Beatles. En av de få låtarna jag känner till, haha.
Nu börjar snart Gossip Girl min favorit serie.
xoxo

söta små Kommentarer
Postat av: mathilda

den låten är bra!:D

2009-03-01 @ 19:34:52
URL: http://mathildasspot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0