L - böcker


Jag älskar verkligen att läsa och tycer det är jätte kul så idag köpte jag tre nya böcker på Akademibokhandeln. Jag har precis börjat läsa Liv&Lovisa som komiskt nog handlar om två tjejer som går sista terminen i nian och den ena har mitt namn, haha. Sen köpte jag fjärde twilight boken på svenska som kom ut i veckan, har redan läst den på engelska man har man alla andra på svenska måste man ha den fjärde med. Sista boken jag köpte på en av gossip girl böckerna tycker att Cecilys andra serie It girl är bättre än Gossip girl men det har bara släppts tre av den på svenska och jag väntar på den fjärde som ska komma nu i mars.
Nu ska jag återgå till läsandet Hugs

söta små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0