L

Förlåt för dålig uppdatering men mitt internet har segat och hoppat ut. Jag har mobilt bredband och det krånglar ganska mycket men nu funkar allt bra. Idag hade vi temadag, Tema folkmord vår so lärare sa att vi skulle vara trötta efteråt men jag tror ingen trodde att vi skulle vara så här trötta. Vi var trötta redan efter filmen vi fick se och efter att han som gjort filmen pratade. Filmen handlade om förintelsen och han som prata var en av de som överlevde. Att se sådant på film är en sak men att träffa dem i verkligheten är något obeskrivligt, det gjorde allt så verkligt.

Efter lunch hade jag och S Röda korset och mänskliga rättigheter. Det var tråkigt. Kan bero på att man redan var så pass trött och för att hon bara babblade eller för att de andra grupperna(läs:killarna) hade de sakerna som verkade intressanta.

efter skolan har jag gått runt hemma i mjukiskläder och halvsovit. Hoppas er dag har varit bra och inte lika utmattade Hugs


söta små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0