L - 28/3

Ursäkta för dålig uppdatering men jag har haft fullt upp hela dagen och datorn är fortfarande seg kommer vara det fram till 1 april enligt min far.

I alla fall så är det lördag idag och imorse var jag i Sjöstadshallen och dömde fyra flickor 98 matcher med Ida. Det gick bra, sista matchen vi dömde var jobbig då båda lagen var gula men ena hade gröna västar men det jobbiga var att båda körde man-man försvar och det var en enda stor grötklump av småbarn, haha. Men vi klara oss i alla fall. Pengar fick vi också.
Efter de åkte jag hem för att jag skulle ut på stan med mamma. Där köpte jag en ny svart huvtröja från H&M för att min kompis har haft min hos sig sen 1 november då vi åkte hem från Frankrike och jag kände att jag lika gärna kunde köpa en ny i två storlekar större också, haha. På H&M var det ett erbjudande om man handlade för 400 kr fick man ett presentkort på 100 kr vilket jag och mamma kände att vi var tvungna att utnyttja Sen hade vi även våran bonuscheck på 250 kr med oss så det blev ändå inte så dyrt. Jag köpte även underkläder, tre pack puma sportstrumpor och en trunk på hjul. Lunchade även med mamma på våran favorit lunchrestaurang på stan, Harry B James. Jätte god mat speciellt deras bacon och cheddar hamburgare, den är himmelskt god och grymt mättande.

Nu är jag hemma igen och ikväll har ja inga större planer. Funderar på att vara med på earth hour men klockan 21 börjar Sverige - Portugal matchen och den vill man inte missa. Hur kan man sätta två bra saker samtidigt? Finns en stor risk att jag prioterar fotbollen men kollar på den i mörker, de är väl halvbra av mig? Kompromissa, kan man alltid göra. Ska ni delta i Earth hour?

Kom på att jag också har beställt hem ett presentkort från H&M efter ha samlat ihop 400 poäng på gratismakeup så jag kommer snart ha 250 kr att shoppa för på H&M.

Nu när detta inlägg blev så här långt tänkte jag avsluta med några bilder från Frankrike 08.


                                     Jag och Elina i Tazié.


söta små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0