L

Sådär nu är man hemma igen. Jag och S möttes på Odenplan och gick sedan ner mot Lindqvist, ett billigt litet mysigt fik på Odengatan. Där drack vi päronsoda/sockerdricka och Sophie fick sin chokladboll, haha. Efter vi fikat var vi fortfarande lite små hungriga och grymt sugna på cheeseburgare och drog till donken. där vi köpte två cheeseburgare var och varsin glass med topping.
När vi hade ätit upp allt gick vi till Åhléns dör jag köpte två böcker jag tänkte jag ska börja läsa. Jag köpte Låt den rätte komma in av John Ajvide Lindqvist och Det ska bli ett sant nöje att döda dig av Magdalena Graaf. 

Nu ska jag kolla vidare på Sverige - Montenegro i handbolls EM-kvalet och drömma vidare om att vara lika bra som högerkanterna där, haha. xoxo

söta små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0