L

Kan man tänka sig att lilla jag hade tvättat ansiktet och borstat tänderna innan klockan var åtta? Nej det kan man inte tro men så var det. Är trött so sjutton men ska verkligen hålla mig vaken så att jag kan se Desperate Housewifes. Även fast jag kommer sätta på mig pyjamasen och krypa ner i min varma säng, haha.

Innan dess måste jag öva lite till på att spela gitarr fick reda på att jag har uppspel imorgon bitti och gitarren är inte min starka sida än. Piano går lite bättre. Har jag tur kan jag öva lite innan jag ska spela upp då det är i stort sätt alla tjejer som ska spela upp. Hoppas hoppas.

Fick även sms från Nordea idag att min ID kort finns att hämta ut så de ska hämtas ut imorgon, ska bli kul och se hur det ser ut, haha.

Hugs

söta små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0