S - Sommaren

Ja, nu är det helt enkelt sommar och idag tittade falktiskt solen fram en stund och under dom få timmarna tog jag mig en liten promenad. Det var sjukt varmt också!
Jag blir glad av att se människor som är kära runt varje hörn. Vart man än går så finns det ett sött par som håller varandra i handen, pussas eller kramas. Och jag har kommit på mig själv med att le varje gång jag ser något sådant. Jag blir helt enkelt så glad för deras skull, att dom har hittat någon att älska och spendra en del av sitt liv med. Det får mig att inse att man ska ta vara på varje tillfälle som kommer och verkligen vara glad över det man har.

P.S Kanske är det lite kärlek i luften för L?

söta små Kommentarer
Postat av: Yemmas

Hej,

Många bloggare har "Veckansblogg", själv har jag gått ett steg längre.

Jag har börjat med "Veckans kändis". Var gärna med och ge din röst till någon som du vill ska vara veckans kändis.

Du får även en länkning. :D

Postat av: Ellen

Jaså, det säger du S? / LOVISA

2009-06-12 @ 20:52:47
URL: http://lnljungqvist.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0