L - Vi fick spela i den efterlängtande leran!

Vill först hälsa till S att hon inte ska klaga på när hon gick upp min klocka ringde klockan 6.
Idag spelade vi våra sista matcher på eken 2009. Vår första match spelades som vanligt på konstgräs mot ett lag från Estland som vi förlorade. Efter det väntade sextondelsfinalen mot Tumba på LERAN och herregud var kul det var. Vi halkade omkring. Fördelen var att bollen fastnade i leran och rullade inte iväg. Oturligt nog förlorade vi även denna match men på suddendeath, dvs sista målet vinner och vi har aldrig tur när vi hamnar i sådana lägen. Men även fast vi förlora hade vi riktigt kul då vi körde sälen alla i laget i leran, om bilderna kommer upp på facebook ska jag lägga ut dem här. 
Det var väldigt kul att åka hem täckt i lera. Åkte i bara shorts och mina ben var totalt täckta av lera och jag hade även i ansiktet, jag kan lova att folk glodde extra mycket på mig när jag gick från tunnelbanan och hem. 

Nu sitter jag med en marabou chokladkaka och ett glas coca cola samtidigt som jag kollar på mean girls även fast jag sett den filmen väldigt många gånger. 

Puss 

söta små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0