L - min dag med Elin

Dagen började med att jag gick hem till Elin och guess what jag hittade dit på första försöket, poäng till mig. I alla fall så började vi med att leka med Elins macdatas kamera med alla dess roliga effekter. Efter det gick vi mot Västermalmsgallerian men bestämde oss snart för att gå till Café Fix och fikade. När vi ätit upp och druckit upp allt det goda så drog vi in till stan och kollade runt lite, köpte två linnen på Ginat och ett par gula underkläder på H&M. Sen väntade vi på att giraffen Jacob skulle komma. Vi tre gick ner till skeppsbron och kollade på båtarna från Volvo ocean race men vi tröttnade ganska fort och drog till Djurgården och satte oss i gräset. Vid 18 drog vi hem.

Resten av kvällen blir att ta det lugnt och städa. Ska ta bilder på linnena och skaffa fram Mac-bilderna.

       Jag kan bara vara seriös på en bild när jag är med Elin

                        Elin sötungen och mongobarnet Jag

                                Jesus på korset och turisten

söta små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0