L - Midsommar


            Jag har problem med att vara seriös på bilder
Glad midsommar bloggen! Idag är det midsommar och jag sitter kvar hemma i stan. I min familj har vi inte haft någon speciell tradition på länge. När jag var yngre var vi alltid vid viken med släkten och när de slutade var vi alltid i Idre för att jag gick på handbollsskola där i fyra dagar på sommaren. Sen dess har inget hänt. Men det hindrar oss inte för att äta midsommar mat.
Innan vi äter ska jag och mamma ut på stan. Det är inte allt så mycket folk om jag inte minns fel då de flesta åker till landet eller någon annanstans. Jag hoppas även att antalet besökare från igår håller i sig. Nu ropar mamma att jag måste skynda mig om jag ska med ut.
Ha en bra dag förhoppningsvis i solen!

söta små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0