S - Laga mat

Jag börjar bli hungrig och jag bestämde mig för att göra piroger! Har ett recept som inte låter så svårt och sedan ska jag baka bröd också. Hah, vad gör man inte för att underhålla sig? Det ska bli intressant att se hur resultatet blir. Nej, inte ska jag sitta här och slappa längre. Ska sätta på mig förklädet och börja.


söta små Kommentarer
Postat av: Hälsogudinnan - din inspiration till ett hälsosamt liv!

Hej! Gillar du att läsa om hälsa, välmående, nyttig kost, träning och skönhetsvård/smink? Då måste du bara kika in på min hälsoblogg och se vad du tycker om den!



Tycker du att jag stör med reklamen för min blogg, så ska du veta om att om du skriver i min blogg kommer du få en mer riktig kommentar sedan, för jag svarar på alla kommentarer jag får!



Kram Hälsogudinnan

2009-07-30 @ 17:22:51
URL: http://halsogudinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0