S

Festen jag skulle ha gått på igår slutade i kaos och det började brinna rejält och huset går inte att bo i längre... Jag är sjukt glad nu i efterhand att jag inte följde med men mina kompisar gick på festen och som tur är klarade sig dom och alla andra som var där utan minsta skada överhuvudtaget. Jag vill inte ens tänka på vad som kunde ha hänt, dom kunde ha skadats allvarligt eller t.om dött. Jag kan inte tänka mig ett liv utan dom.

Iafl. Jag kom nyss hem från stugan var nämligen där och hämtade mina kläder. Är bjuden på fest inne i stan idag men får jag inte tag på Johanna vet jag inte om jag orkar gå med massor av folk jag inte känner.. Vi får se.

söta små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0