L - nattblogg


God natt borde man börja ett inlägg som detta med om man tänker på vad klockan är. I dag tänkte jag lägga mig lite tidigare än jag gjorde igår.
I alla fall så var jag som sagt hos Sophie tidigare ikväll, igår om man ska vara exakt. Hemma hos henne satt vi mest på hennes balkong och prata och fota galet många bilder. Vi lyssnade även på Britney Spears, haha.

Nu ska jag ta bort alla kuddar från sängen och förbredda mig för att sova gott. Puss

Ps. Vi håller på att fixa med hedern igen och ja vi vet inte om den är helt klar än men innan helgen ska vi se till att bli klara. ds.

söta små Kommentarer
Postat av: madeleine

fin blogg :)

2009-07-30 @ 19:49:35
URL: http://maaadeleine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0