L - Jag sover inte förens det slutat regna

Sitter just nu på mitt rum och bara hoppas det slutar regna snart speciellt att det slutar blixtra och åska tycker det är jätte obehagligt när man ska gå och lägga sig själv.
I alla fall så kom jag hem för kanske 30 minuter sen hann precis in innan det började regna. Filmen var jätte bra och de två timmar som filmen pågick gick väldigt snabbt. Filmen var både spännande och rolig en perfekt blandning. Det bästa var scenen då man visste att något hemskt eller hur man ska uttrycka sig skulle hända men ändå blev man rädd och hoppa till, haha.

Nej nu ska jag inte babla mer , ska försöka göra i ordning sängen och om jag vågar stänga fönstret puss


söta små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0