L - God morgon

God morgon ! Jag har precis duschat och ska snart börja göra mig i ordning för dagen. Jag ska träffa gullungen Elin som jag inte träffat på typ en månad så det ska bli jätte trevligt. Vi går troligtvis och fikar något som vi är bäst på att göra. Måste komma hem i tid för här ska det ätas halv tidig middag för mina föräldrar ska sedan på Tomas Ledins konsert på Skansen det var min födelsedagspresent till min mamma.

Nu ska jag välja kläder lite svårt när det mesta av mina kläder ligger i packnings högen men något måste gå att hitta. Puss


Slänger med min och Elins låt och varje gång den spelas någonstans så skickar vi ett sms till den andra av oss. Love it !

Hold on - Måns Zelmerlöv

söta små Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag bloggar på ny adress, www.modeflickan.se/Confessionsbyme



en bättre och snyggare modeblogg fylld med bilder!

kika in!

2009-07-30 @ 14:11:56
URL: http://www.modeflickan.se/Confessionsbyme
Postat av: Lollo

Jag bloggar på ny adress, www.modeflickan.se/Confessionsbyme



en bättre och snyggare modeblogg fylld med bilder!

kika in!

2009-07-30 @ 14:13:33
URL: http://www.modeflickan.se/Confessionsbyme
Postat av: E

LÅTEN DARLING <3<3

2009-07-30 @ 16:09:12

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0