L - Första juli

God morgon bloggen. Jag vet att det har varit dålig uppdatering men jag har tagit bloggen i andra hand då vädret har varit så fint. I alla fall så igår packade jag för idag åker jag till mina kusiner, helt själv för den delen. För mig är packning ett heldags jobb. När det största delen av packning var klar så hade jag bestämt att gå på bio med Madde och Elin så halv åtta mötte jag upp dem på Odenplan. Vi hämtade ut våra biljetter och satte oss sedan på trappan vid kulturhuset och var som vi alltid är när vi är tillsammans. Klockan nio började filmen och vi såg Baksmällan. Den var riktigt bra och rolig. Efter bion gick vi hem och var lika galna som vanligt. Jag och la mig ganska tidigt.

Idag gick jag upp klockan nio och duschade för att hinna bli klar med allt innan tåget går. Vid elva eller halv tolv tiden ska jag dra på lunch med mamma innan jag någon gång efter halv ett går till centralstation. Kommer inte ta med datan ner utan mamma kommer med den på fredag så dessa första dagar som jag bor hos mina kusiner snor jag Ellens data, haha. Så nu ska jag klä på mig, frågan är vad ska man ha på sig för jag ser ingen sol?

Mobilbloggar på vägen ner om jag inte hinner innan. Puss

Bilder från igår

                               Elin fotar på ett annorlunda sätt.

                                               Mina små gullungar

                        Ingen bio utan popcorn och Coca cola

                 Det var både soligt och vingligt vid elva på kvällen

                                     Favorit posen, turisten

                           "Shouldn't you guys be in bikinis for that?"

söta små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0