S - Shopping

Jag tvingade iväg mig själv till skolan imorse och jag mådde helt okej under största delarna av dagen och lite sådär resten av tiden. Efter skolan gick jag på stan med några kompisar. Köpte lösnaglar, en nyt plånbok, en jacka och en ny kläning. Det känndes bra att pigga upp mig själv lite!! Nu väntar Dirty sexy money.

 Trött/ sjuk Sophie med sin nya plånbok. Mycket plats innuti och rum för mycket pengar och kort!


söta små Kommentarer
Postat av: ELLEN

Jag tycker båda är jättefina :) Fast "I taket lyser stjärnorna" är en klass för sig. "Det fattas en tärning" gillar jag för att jag känner igen mig, men "I taket lyser stjärnorna" når så himla långt in och berör rakt igenom. :)

2009-01-29 @ 16:10:35
URL: http://ellerenellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0