S - Långvarig sjukdom

Influensan har verkligen börjat trötta ut mig och efter att ha suttit hemma i 10 dagar har jag för längesedan gått från att ha tråkigt till att vara uttråkad! Så därför har jag bestämt mig för att gå till skolan imorgon. Jag är inte helt frisk men jag klarar inte av att sitta hemma längre och jag missar sjukt mycket i skolan så det blir bra att dyka upp och ta hem lite grejer och se till så att jag inte ligger jätte långt efter i några ämnen.

Jag möter som oftast upp Amanda vid Odenplan imorgon och vi gör sällskap till skolan som är slut 13.35. En kort dag är bra att börja med när man inte är helt frisk! Sedan planerar jag att köpa lösnaglar och strumpor (även vardagssaker behöver införskaffas då och då) på Åhléns och kanske ta en sväng och sola lite, vi får se hur mycket jag orkar. Nu väntar sängen och en stunds tv tittande.


söta små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0