L - Vaknat

Så där nu hr jag äntligen börjat vakna til, har sovit helt underbart i natt. Sommande innan tio och vaknade till för första gången vid elva då pappa sa han skulle på gympa efter det sov jag till halv ett och åt bullar till frukost.
Dagens plan är bio och gissa vaf jag ska se? TWILIGHT såklart, för andra gången. Ska se den med Sophie, Elsa, Estelle, Oscar och Ted. Äntligen får jg se min drömprins igen, ååh jag är lika patetisk som de andra 1000 tjejerna som sett filmen, men så är det bara.
Nu ska jag ta mig upp ur sängen tvätta håret, få ut allt handbollsvax jag har upptäckt satt kvar i håret och sedan klä på mig, visste ni att det är -4 ute ? Satan vad kallt.


Bild från Tygrikenatta, tagen från Vendelas Facebook. =)

söta små Kommentarer
Postat av: Ellen

Ja, det är ju ju jätte kallt, haha här har vi -18 då xD

2009-01-05 @ 18:55:50
Postat av: Lovisa

Men Ellen du bor på landet bland grisar och kor, sluta klaga. haha

2009-01-10 @ 00:50:08
URL: http://brunettes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0