L - trött tröttare Lovisa

Usch och fy vad jag är trött, kom hem för några timmar sen och har bara suttit i min säng och läst fjärde twilight boken på engelska, vill ni hitta den åk direkt till centralen för där fanns tio stycken de är slut på alla andra sätllen.

I alla fall så har jag spelat en nattcup och det var det roligaste samt det jobbigaste i hela mitt liv. JAg gick upp klockan 6 igår för vå skulle samlas halv åtta vid ringe, centralen. På tåget försökte de flesta sova, jag lyckades inge vidare var i stadiet mellan sova och vaken hel tiden. När vi kom fram till Skene fick vi ett klassrum och då tänkte vi sova lite till, men hur lätt är det att sova på en hård bänk eller på golvet med en kudde? Först matchen vi hade var vid 21:35 sen var nästa match 00.15, 02.05, 04:30 och sist 06.30 som var semi finalen. Efter åt var vi alla trötta och vi gick och la oss i aulan/biosalongen och sov på de mjuka stolarna i 1 time innan vi åkte hem.

Nu är jag så trött att jag ska sova, hoppas detta är läsbart för jag orkar inte hålla ögonen öppna. Vi hörs imorgon . Puss

söta små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0