L - Mitt 2008 2

Maj
Här forsatte jag , Johanna och Felicia ses på kvällarna i vasaparken, det var våran tradition.

Värmen kom även runt denna tid och det var dags för första doppet.


Juni
Jag tog bort min tandställning jag haft i över ett år. Fick för första gången raka fina tänder och inga, kannintänder med mega överbett. Ni ska bara se mina kusiners imitation av hur jag såg ut innan.

Åkte på Konfaläger i tio dagar på öland med både gamla och nya vänner.

Konifmerade mig i Adolf Fredriks kyrka


Juli
Sommaren var i full gång spenderades med vänner och släkt.



Augusti
Åkte på en två veckors semester med familjen till Marmaris, Turkiet.


Sen började skolan igen


Del tre kommer när jag kommer hem på söndag, eller på måndag få se hur pigg jag är  . =)


söta små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0