L - Like always


Jag klarade verkligen inte av att ta någon seriös outfit bild så ni får leva med dessa.
Linne H&M, t-shirt Gina tricoot, Jeans Nudie, Hood H&M, Strumpor H&M. En enkel måndag

Nu är jag hemma och ska skriva enn snabbt inlägg innan jag drar igång med pluggandet. Skoldagen har gått ganska fort och inte varit allt för jobbig. Vi fick på engelskan göra förra årets Nationella prov så vi kan se hur de kan se ut. Var lättare än jag trodde. I alla fall så fick jag några läxor till både denna vecka och en till nästa som jag ska försöka klara av så fort som möjligt. Ett av min mål som jag ska dela med mig av här var att inte skjuta upp saker.
Ikväll så blir det träning!

Återkommer när all is said and done. Kisses

Hur var eran dag ?

söta små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0