L Kvällsfrisyr ?


Den största spegeln som finns i mitt rum är den jag har i en smink låda som jag fick i julklapp av min kusin, hur lyckat är det ?

Är det någon mer än jag som på kvällen sätter upp håret på något sätt när jag vet att jag inte ska göra något speciellt mer den dagen mer än typ tvätta ansiktet eller glo på någon film ? Kvällen till ära har jag satt upp det i en knut på huvudet, som lilla my i Mumin. För mig återstår inte så mycket mer av kvällen  än att ta bort smink, borsta tänderna och byta till pjyamas innan jag kryper ner i min varma säng med min underbra bok Om jag kunde drömma. För andra gången eller ja 2½ gången om jag ska vara ärlig. Nej nu ska jag se till att få allt gjort. God natt.

ps. Detta är bloggen 100 inlägg, haha ds.

söta små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0