L

Stackars lilla Sophie som ligger hemma och är sjuk! Krya på dig sötnos.

Idag och igår var jag på öppet hus, på Östra Real och Norra Real. Två av de skolorna jag har tänkt söka till. Och det tänker jag nog än. Jag vill helst gå linjen sam-ekonomi men är även öppen för sam-sam och sam-juridik. Vi får se hur det slutar. Nu har jag tre öppet hus kvar att gå på, ett av dem är södra latin som är imorgon. Nog snackat om öppna hus.

Skolan idag så slapp vi matten. De flesta lämmnade skolan utom jag och Ida som satt vid skåpen och väntade på att gå att äta lunch med de som är i den andra matte gruppen. En timme satt vi och lyssna på musik och spelade mobli spel. haha. Annars så har agen flyttit på bra, har pluggat lite matte inför procent provet vi har på fredag och jag älskar procent räkning det är det roligaste i matten . Nu har jag precis duschat och ska nu göra mig i ordning för sängen är så trött hela tiden även fasr jag lägger mig i tid.

Vill passa på att tacka för alla kommentarer, jätte kul att logga in och se massa ogodkända kommentarer, motiverar en att forsätta.

Nu säger jag god natt med en bild.

söta små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0