S - Hetsig helg

Jag har haft en riktigt stressig helg och har därför inte haft någon möjlighet att skriva något  blogginlägg på länge.

I fredags var jag på fest, det var riktigt trevlig till en början men den slutade i en liten katastrof som fick mig att bli irriterad och riktigt trött. Igår var jag på bio, på middag och sov hos Victoria, och eftersom vi inte haft tid att prata om allt som hänt på sistånde så blev det en lång natt . Och idag var jag på ikea med pappa och köpt en välbehövd stor spegel till mitt rum och sedan gick och såg på filmen Valkyria. Som handlar om andra världkriget, den var riktigt interessant och defenitivt inte slöseri med pengar som tyvär många andra av nutidens filmer råkar vara. 

Jag har inte så mycket att säga just nu, är väldigt trött har ungefär sovit ca: 15 timmar sedan i torsdags så Jag kryper nog ner i sängen nu och försöker få åtminstånde 6 timmars sömn, som jag verkligen behöver.


söta små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0