S - Det kommer bli en lång natt

Jag har tyska prov imorgon och som vanligt har jag inte pluggat någonting alls, men det finns en anledning till detta och den är att jag absolut inte förstår någonting! Min lärare i tyska är inte bra och hon lär ut på ett sätt som gör att jag inte förstår hur man ska göra. Och när jag sedan frågar om hjälp tycker hon är dum i huvudet som inte förstår och vägrar förklara det som står på tavlan tydligare så att även jag kan förstå. Detta gör mig så sur! Eftersom det kommer att sluta i ett G om inte ett IG i tyska. 
Ni får inte missuppfatta nu, jag är inte dum på något sätt ! Alla andra ämnen har jag VG , MVG och något enstaka G i. Det är bara det att jag inte förstår tyska. Jag kan väll ord men gramatiken är såååå svår!

Jag kommer trovligtvis vara uppe halva natten och iafl försöka förstå, hoppas det blir lite sömn iafl. Nu väntar ett varmt bad, sedan blir det till att sätta igång!   


söta små Kommentarer
Postat av: Vicky

tyska suger kuk

2009-02-18 @ 19:30:12
URL: http://victoriaabom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0