L - Onsdag

Onsdag är det idag och snart är det lov bara två dagar kvar i skolan och ett prov.  Idag började vi med klassmöte där vi lekte soffan, en ganska rolig lek när inte alla fuskar. haha. Efter det hade vi musik lite svårt att koncentrera sig när man har två musiksalar och en lärare, för när läraren är i andra klassrummet blir det kaos i det man själv i men till slut vänjer mig sig. Efter det hade vi en timmes matte lektion som våran klass var knäpp tyst på i 50 minuter, det är väldigt ovanligt i 9F. På lunchen gick jag och tre killar till BK för ingen av oss ville ha skolmaten idag. När lunchen var slut hade vi två lektioner kvar, So och No. På so:n såg vi en film om Andra världskriget, om en tjej som hade överlevet. Bilderna i filmen är otroligt hemska man undrar vilka var dessa sjuka människor? På no:n tvingades vi genomlida en film om kärnkraftverk och Tjerobyl, inte roligt.
Efter skolan gick jag hem för jag var dödstrött, borde egentligen pluggat men jag hade inga krafter till något så jag la mig på sängen och halvsov och kollade lite halvt på tv.
Om en halvtimme ska jag träffa Freddie på odenplan för att åka till träningen, vi ska idag ha teori träning för jag tror att det var så att några basket killar behövde VÅRAN hall så vi fick inte plats.

Nu ska jag sluta tråka ut er med min dag och göra nytta istället.
xoxo

söta små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0