tiden går bland för snabbt

Denna sommar har gått för fort. Det känns som det var igår vi sprang ut ur Vasa real glada över att nian och att vi hade hela sommaren framför oss. Man trodde man skulle hinna med så mycket, alla planer man hade som man ville genomföra men märker nu i efterhand att man inte hann.
Egentligen ska jag inte klaga för jag har haft en underbar sommar och gjort massa roliga saker som jag inte kommer att glömma. Men det var ändå mer saker jag önska att jag hade hunnit med men den känslan har man alltid efter ett lov. Om man ser min sommar som helhet ångrar jag ingeting av det som har hänt. Man brukar säga att allt händer av en anledning och jag kan inte hålla med mer.  Det finns så många härliga stunder på sommaren som jag verkligen vill minnas och återuppleva. Jag kommer aldrig glömma Törebodafestivalen, varken värmen, regnet, sällskapet eller artisterna. Att i regnet stå näst längst fram bredvid min sötaste kusin Ellen och kolla på Melody club och hoppa och sjunga till alla låtar även de man inte kunde och sedan av killen framför bli misstagen för att vara systrar.  Eller när Ellen skjutsade mig på cykeln ner för bron och över trottoar kanten och vi båda skrek vi kommer dö. En annan sak som värd att minnas är kvällarna med Elin och Madde, alla sjuka saker som bara vi kan komma på . Det sista att minnas är Mallorca resan. Alla aktiviteter vi svenskar deltog i under vecka två bara för att slå alla fransmän Att försöka prata med de tre franska killarna som inte kunde någon engelska även fast de var 15 år . Sista grejen jag inte kommer att glömma är alla de roliga ledarna som jobbade där, Nick, Mark och Maria som envisades hela tiden att jag, Mimmi, Johan och pappa skulle vara med och vi som aldrig sa nej för den delen. Sommaren har varit underbar

Om två dagar börjar jag skolan. Det blir mitt första är på gymnasiet. Ny skola, ny klass och nya vänner det är något att se fram emot och det gör jag. Man får en ny chans att visa vem man är som person att inte vara fast i det gamla högstadiet. 

Sommaren är i stort sätt över och jag ska ta vara på de sista dagarna nu !

Innan Törebodafestivalen

Madde och Elin

Elin och jag

Madde och Jag

Ledaren Maria och Pappa när han vunnit diplom i fotboll!

(vi ska börja med ngt i stil med denna istället för L eller S i rubriken!)

söta små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0