Sista sommarlovs dagen

Imorgon börjar blir jag en stor flicka jag ska nämnligen börja gymnasiet! Det känns lite konstigt men också bra.
Eftersom Johanna skulle vara ensam hemma idag och erbjöd mig att sova här (eftersom vi ska börja i samma klass imorgon) så har vi haft mys kväll. Vi har suttit på balkongen, ätit middag,pratat igenom allt från kärlek till musik och givetvis sommaren. Det var helt enkelt ett perfekt avslut på sommaren 2009.


söta små Kommentarer
Postat av: Vicky

Svar: Meh! Det var det värsta jag har hört, man byter inte ut kompisar utan man skaffar ju fler. Ingen kan ta min Sophie's plats!

Puss

2009-08-20 @ 22:12:10
URL: http://tinyunicorns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0