S - Trött

Tänkte skriva ett kort inlägg innan jag går och lägger mig. Kvällen spenderades hemma hos Amanda med Ida, Pontus, Simon och deras kompis som jag tror hette Felix (men om jag ska vara ärlig så mins jag inte). Det var en mysig kväll  som spenderades med musik, tv och prat. Just nu har jag ont i magen och tänkte faktiskt gå och lägga mig ska upp imorgon och damsuga lägenheten och ska träffa Victoria för att äta lunch. Börjar faktiskt bli lite trött också för en gångs skull dock måste man räkna in att klockan är kvart över 3 också. Hah, vi hörs imorgon. Kyss


söta små Kommentarer
Postat av: emma

tack så mycket :-D

2009-08-02 @ 10:32:57
URL: http://emmasgarderober.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0