Onsdag

Idag var vi i skolan och efter 3 dagar börjar den nu kännas bekant och helt okej. Sista lektionen var idrott som vi har i erikdahlshallen som vi inte hittade (!) Vi irrade runt på söder i 30 minuter sedan bestämmde vi oss för att det var ovärt och gick och fikade istället. Och sedan gick vi och hämtade upp Johannas sötaste lillebror på dagis! Han är urgullig och han heter Olof. Är inte det bedårande?

Imorgon är det gårdsfest hos mig och jag ska hjälpa till (eftersom mina föräldrar är med i styrelsen och fixar hela grejen) Men jag fick dem att lova att jag fick ha med mig en kompis så jag lurade på Amanda jobbet att bära stolar och bord med mig imorgon , hah. 


Johanna och hennes super söta lillebror påväg hem från dagis! 

söta små Kommentarer
Postat av: FEBB

haha va söt! :) , och har du? grrr avis. vilket gymnasium började du på föressten?

2009-09-01 @ 08:39:59
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0