L - nedräkningen

Jag ordagrant räknar ner tills jag ska åka. Klockan halv tre är tiden som gäller att komma upp ur sängen. Mina föräldrar har lovat att sparka upp mig. Fast frågan är ju om jag ens går och lägger mig, haha.
Morgondagens kläder är valde och blir leggings och tubkjol när man är framme kan man ta av sig leggingsen så är det inte för varmt. Ibland vill jag ge mig själv ett pris för jag är så duktig och kommer på dessa saker.

Kan medela att jag kommer lämna lägenheten klockan halv fyra om cirka 5 timmar och planet ska lyfta klockan 6 som är om 7 timmar och 20 minuter om jag har räknat rätt ! Tänkte vara så snäll att mobilblogga från arlanda men räkna med fler inlägg under natten.


förra årets drog på semestern. I år har man All inclusive !

söta små Kommentarer
Postat av: ida

svar; tack

2009-08-01 @ 22:47:03
URL: http://idaisabell.devote.se
Postat av: oskar

mycket smart av dig att komma på det själv:P det blir nobel prize nästa:)

2009-08-01 @ 22:50:04

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0