Frisören

Imorgon ska jag till frisören och jag kan inte bestämma mig över hur mitt hår ska klippas. Jag funderar på att klippa lugg (igen) men jag tror nästan att jag ska vänta med det till nästa gång. Kanske fegar mig och endast klipper topparna, vill ju att mitt hår ska bli långt och fint! Hatar nämligen mitt hår just nu och ångrar verkligen att jag klippte det så kort som jag gjorde trots att det var så längesedan. Det kan ha varit en kille som var en del av anledningen till att jag fick för mig det eller så var det helt enkelt ett ryck som blev anledningen till att mitt långa hår försvann.

Men nu i efterhand har jag också kommit på att det var en kul grej att göra, jag har faktiskt testat att ha kort hår och nu vet jag att jag aldrig vill klippa det så kort som jag gjorde i slutet av 2007.

En bild som jämför mitt hår just nu med hur det såg ut för lite mer en ett år sedan...


söta små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0