En paus!

Jag tog på något sätt en mini paus från bloggen och det ledde ju till att besökarna sjönk inte bra. Ska även tvinga S att blogga mer.

I alla fall så är skolan i full gång. Vi har börjat ha vanliga lektioner och träffar alla lärare, ganska skönt. Idag hade jag tre lektioner men med en håltimme på typ två timmar som inte var någon vidare när halva klassen slutade. VI började med att göra en engelska diagnos som jag tyckte inte var överdrivet lätt men får hoppas på det bästa. Sedan hade vi språk med vikarie, bra början och efter håltimmen hade vi naturkunskap då vi gick och kollade på träd på skolgården och skulle lista ut vilket träd det var.  Sen var det bara att sätta sig på bussen och åka hem.

Imorgon klockan 14 får vi äntligen skåp ! Det är jobbigt att ha med sig alla böcker och block som man får i väskan hela dagarna.

Nu ska jag städa igen !

söta små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0