En aning panik

Förlåt för riktigt dålig uppdatering det ska lösas!

Jag kom nyss in efter en tjejkväll hemma hos Johanna. Jag, Elsa, Johanna och Ehline var dom ända som kunde komma dit eftersom dem flesta av våra kompisar börjar skolan imorgon (!) Vilket fick oss att inse att vi börjar skolan på torsdag vilket ledde till en aning panik och sista dagar planering. Dock tycker jag att det ska bli trevligt att börja skolan , följa rutiner (inte sova bort hela dagarna) och träffa lite nytt folk fast jag ska gå i samma klass som 2 av mina bästa kompisar (wiiie).  Med planeringen kom vi fram till att en heldag på stan imorgon och en tjejmiddag på tisdag inte lät så dåligt.

söta små Kommentarer
Postat av: enira

sööt blogg <33

2009-08-17 @ 16:14:40
URL: http://efenidc.blogg.se/
Postat av: Anna

Fin blogg (:

Allt bra med dig /er?

KRAM

2009-08-17 @ 16:32:19
URL: http://annakw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0